2012. november 26., hétfő

CSOKIS-BANÁNOS KEVERT PITE

Igen! Ismét egy nagyon egyszerű sütivel jövök. :) Bár nem valami mutatós, de gyors (bő fél óra alatt elkészíthető), és finom is.
Talán azért választok és készítek mostanában ilyen egyszerű finomságokat, mert nagyon kevés az időm... Tehát időhiányosoknak mindenképp ajánlom kipróbálásra! ...és persze másoknak is. :-))




 Hozzávalók: (20x30 cm-es tepsihez vagy 25 cm átmérőjű piteformához - legközelebb piteformában fogom)

- 3 tojás
- 15 dkg kristálycukor
- 1 csomag vaníliás cukor
- 20 dkg liszt
- fél csomag sütőpor (6 g)
- 10 dkg olvasztott vaj
- 2 érett banán pépesítve
- 1 tábla ét- vagy tejcsokoládé (kb. 50 g-os)




1. A tojásokat szétválasztom. A sárgákat mindkét cukorral habosra keverem, majd hozzáadom az olvasztott vajat és a pépes banánt. A sütőporral elkevert liszttel csomómentesre keverem, majd óvatosan hozzáforgatom a tojások keményre vert habját. Végül beleszórom az apróra darabolt csokit.
2. Előmelegített 180 fokos légkeveréses sütőben 20 percig sütöm. 
(Persze sima sütőben is lehet sütni, de a sütési idő sütőfüggő, inkább tűpróbát végezzünk!)


Jó étvágyat!

6 megjegyzés:

  1. Szeretem az ilyen egyszerűen elkészíthető sütiket, az idővel mostanság én is hadilábon állok! :) Nagyon finomnak látszik! :)

    VálaszTörlés
  2. Jól néz ki nagyon, most jöhetne egy adaggal...:)

    VálaszTörlés
  3. Banános, csokis muffint sütöttem és finom. Mostanában többféle finomságban helyt állt nálam a banán, úgy hogy jöhet ez a kavart süti is.:-)

    VálaszTörlés
  4. Nekem való (időhiányos vagyok:) Banánt nem igazán tettem eddig sütibe, de nemrég kóstoltam banános muffint és nagyon ízlett. Egy ilyen pite is bíztos bejönne:)

    VálaszTörlés
  5. KÖSZÖNÖM SZÉPEN NEKTEK A MEGJEGYZÉSEKET! :)

    VálaszTörlés