10 perces "pizza"

Valamelyik nap az egyik ismerősöm (Alexandra) osztotta meg ezt a pizzát a facebookon (orosz recept szerint készül). Sorban próbálta ki mindenki, gondoltam, én sem maradok ki belőle. Tegnap elkészítettem. Igazából jobb, ha lepénynek vagy pitének mondjuk, de mivel az eredeti recept neve pizza, hát akkor hívjuk így. Ha odafigyelünk a sütésére, akkor nem érhet minket csalódás, igazán finom. De ne várjunk tőle igazi pizza ízt, viszont gyors reggelire vagy délutáni csemegének kitűnő ötlet. Egyszerű, gyors, alig néhány hozzávalóval.




Hozzávalók:
- 4 evőkanál tejföl
- 4 evőkanál majonéz
- 2 tojás
- 9 evőkanál liszt
- 2 evőkanál olaj a sütéshez

+ a feltéthez ízlés szerint reszelt sajt, sonka, kolbász stb.




Elkészítés:
1. A tojást összekeverjük a tejföllel és a majonézzel, majd hozzáadjuk a lisztet és simára keverjük egy fakanállal. 
2. Egy 30 cm átmérőjű teflon serpenyőbe teszünk kb. 2 evőkanál olajat, belesimítjuk a tésztát (tehetünk rá pici sűrített paradicsomot is, de nem muszáj), rátesszük a feltétet (kolbász, sonka, szalámi...), majd megszórjuk reszelt sajttal. Ekkor tesszük rá a tűzhelyre és alacsony lángon fedővel lefedve néhány perc alatt megsütjük. (Arra tényleg vigyázzunk, hogy alacsony lángon süssük, különben leég az alja.) Esetleg néha alányúlhatunk egy lapos fakanállal, nehogy leégjen.


Jó étvágyat!

Forrás: itt

Megjegyzések

  1. Nem találkoztam még ezzel a 10 perces formulával.. Minden esetre jól fest. Gondolom finom ropogós... :o)

    VálaszTörlés
  2. Válaszok
    1. Szia Alexandra! Balla Alexandra osztotta meg, legalábbis én nála láttam (Ő pedig Zámbó Elenától osztotta meg, úgy emlékszem - Elena pedig egy orosz videón látta ezt a receptet).
      Te is elkészítetted egyébként?

      Törlés
  3. Szia mèg nem kèszìtettem el, sajnos mèg nem volt rà időm.

    VálaszTörlés
  4. Nagyooooooooooooon finom lett! Koszi a receptet!
    El sem hitte a csalad hogy serpenyoben sult. Nem tettem olajat, teflon serpenyoben sutottem.
    Igy nezett ki az enyem: http://testdaiana1.blogspot.ro/2014/12/pizza-rapida-la-tigaie.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De jó, örülök, hogy Nektek is ízlett... :) Köszönöm, hogy írtál.

      Törlés

Megjegyzés küldése

A legnépszerűbb receptek a múlt hónapban