Kakaós zabpuding

Annyira egyszerű, hogy tulajdonképpen nem is nagyon van szükség receptre, de azért leírom, én hogy készítem. 5-6 perc és már ehető is. Nagyon finom! Imádom!




Hozzávalók:
1 adaghoz
1,5 dl víz
1 dl tej
4 csapott evőkanál zabpehely
2 teáskanál eritrit
 (vagy nyírfacukor, de kristálycukor is lehet)
1 púpos teáskanál holland kakaópor
1 marék mazsola (elhagyható, de én pl. imádom mazsolával)  


Ez a helyes kerámia tálka megvásárolható a Pöttyös Otthon webáruházban 24 mintában az alábbi linkre kattintva:

 
    
Elkészítés:
  1. A hozzávalókat egy lábasba tesszük és alacsony lángon, kevergetve addig főzzük, míg bugyogni kezd.
  2. Tálalhatjuk banánnal, málnával...
Tipp: Ha valaki édesebben szereti, lehet még hozzáadni cukrot - én nem szeretem túl édesen.


  

Jó étvágyat! 

Megjegyzések

A legnépszerűbb receptek a múlt hónapban