Mézes-joghurtos saláta

Jól illik a ropogós salátához ez az enyhén édeskés, picit savanykás öntet - nagyon finom! Gyorsan elkészíthető és már fogyasztható is. Sültekhez, rántott húsokhoz, grillételekhez kínálhatjuk. 
(Én gyakran fogyasztok egy adagot belőle csak így magában - hús nélkül - uzsonnára, mert egyrészt nagyon szeretem, másrészt laktató is számomra.




Hozzávalók:
1 közepes sárgarépa
kb. 15 dkg fejes káposzta
2-3 levél saláta
3 evőkanál natúr joghurt
1 teáskanál akácméz
1 teáskanál majonéz
2 kávéskanál mustár 
só ízlés szerint
 őrölt bors ízlés szerint


M E G J E L E N T  A  MÁSODIK SÜTEMÉNYES KÖNYVEM!

Így most már két könyvem is megvásárolható a Pöttyös Otthon webáruházban az alábbi linkre kattintva:



Elkészítés:
  1. A salátát, káposztát és sárgarépát vékony szálakra vágjuk, (salátás)tálba tesszük.
  2. Egy kis tálkában jól összekeverjük a joghurtot, mézet, majonézt és mustárt - ízlés szerint sózzuk, borsozzuk, majd ezt az öntetet ráöntjük a salátára. 
  3. Alaposan összekeverjük és már tálalhatjuk, fogyaszthatjuk is. De ha lefedve 1 órára betesszük a hűtőbe, úgy is jó, mert talán úgy jobban összeérnek az ízek, de mi általában azonnal szoktuk fogyasztani. 
Tipp: 
  1. Lehet kapni 200 g-os kiszerelésben saláta mixet, azzal is készíthetjük és akkor megspóroljuk az összevágási műveletet (én néha szoktam venni ilyet, de néha magam készítem).  
  2. Ha nagy a család, nyugodtan lehet dupla adaggal is készíteni.
  3.  
Jó étvágyat!

Megjegyzések

A legnépszerűbb receptek a múlt hónapban