2015. november 24., kedd

Te jó ég!! Ennyi éves vagyok...?

Vasárnap volt a születésnapom... Tulajdonképpen fel sem fogom, hogy ennyi éves vagyok, mert abszolút nem érzem magam ennyinek - csak úgy kb. 25 évesnek. :)  ...és aki nem ismer közelebbről, de esetleg a koromra terelődik a szó, általában pont ennyinek saccol (25-28 körülinek) a mai napig is - ez klassz dolog és jó érzés. 
Igazából soha nem ünneplem a saját születésnapomat, mert nem szoktam a korommal foglalkozni. ...és nagyon nem szeretek a középpontban lenni (még ezen a napon sem) - a családom ezt jól tudja. Most mégis készítek róla egy bejegyzést, mert egyrészt jó kis kerek szám, másrészt annyira meghatóan kaptam az ajándékaimat vasárnap - szeretném, ha a fotók alapján még jobban megmaradnának az emlékeimben... Még aznap gyorsan készítettem róluk néhány fotót, hogy amikor sok-sok év múlva rájuk nézek, megrohamozzanak az emlékek. Imádok nosztalgiázni arról, ami szép, ami megható, ami aranyos, ami mulatságos, ami bájos, ami kedves számomra. Ezeket a fotókat is jó lesz később nézegetni... :)


A szép rózsacsokrot és csokoládé tortát a kisfiamtól és férjemtől kaptam...
Vasárnap reggel olyan aranyosan szervezkedtek, hogy adják át
és ki melyiket adja. :)
Mosolyogtam a virág levelén található piros gyöngyökből kirakott szívecskén - annyira aranyos!  





A torták között számomra mindig a csokoládé torta az első számú kedvenc!
Ezt a férjem nagyon jól tudja. :) 



Ezt a néhány szál kellemes illatú rózsabimbót pedig Anyukáméktól kaptam,
a kertben szedték még - ma reggelre már lefagytak volna szegénykék, olyan hideg lett.
Most viszont itt illatoznak az étkezőasztalomon.  

Valamint a kedvenc ételeimmel vártak minket vasárnap ebédre.



A születésnapomra kinyíltak a karácsonyi kaktuszaim is - ciklámen és fehér színűek,
melyeket még a tesómtól kaptam néhány évvel ezelőtt a szülinapomra.
Most már különösen vigyázok rájuk, mert Ő már nincs velünk,
de vasárnap reggelre virágba borultak, mintha ezzel akarna felköszönteni odafentről...



...azért ez a születésnap nagyon szép volt!  

13 megjegyzés:

  1. Boldog szülinapot kívánok, csodás napod volt :) Legyen még sok-sok egészségben-vidámságban-szeretetben :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aranyos vagy, köszönöm szépen. :) Tényleg nagyon szép nap volt...

      Törlés
  2. Sok boldog szülinapot!Gyönyörűek az ajándékok,szinte sugárzik a kedvesség a szeretet amivel adták neked,és a bejegyzésből is érezni lehet,sok ilyen meghitt pillanatot kívánok neked!
    (A vége különösen megható)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen. Nem szerettem volna szomorúra a végét, de így sikerült...

      Törlés
  3. Isten éltessen sokáig kedves Gabriella! Nem lehetsz Te olyan sok éves :-) akkor mit mondjak én....
    Nagyon szépek a virágaid és a tortád! Szép és megható ünneplés lehetett!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg megható volt... Soha nem szerettem a nagy felhajtást, gyerekkoromban sem - a saját szülinapomon meg pláne - és most is csak nagyon szűk családi körben ünnepeltünk, így volt tökéletes számomra.
      Nagyon szépen köszönöm kedves Katalin.

      Törlés
    2. Én is így vagyok, mint Te, hogy nem szeretem a nagy ceremóniákat, és nem szeretek a középpontban lenni :-)

      Törlés
  4. Utólag is Boldog Születésnapot! Meg kell mondjam, én meg is könnyeztem...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves vagy, köszönöm szépen. Nem terveztem szomorúra, de bevallom, amikor vasárnap reggel megláttam a virágzó kaktuszaimat... én is sírtam és azóta is sokszor rám tör újra, de ez most így esik jól - majd enyhül pár nap múlva, remélem. A tesóm tudta, hogy imádom a virágokat, ezért a szüli- és névnapomra mindig ilyesmit kaptam tőle... az idén már nem.

      Törlés
  5. Isten éltessen sokáig, nagyon boldog születésnapot! :) Örülök, hogy szép napod volt szeretteid körében! :)

    VálaszTörlés
  6. Sok boldog szülinapot neked, nekünk meg még sok, jó, kipróbálandó receptet! P Mónika

    VálaszTörlés