2015. június 28., vasárnap

Lillafüreden jártunk

A kis szőke  hercegem kérésére hétvégén kirándultunk egy kicsit - ismét vittük magunkkal a szüleimet is, rájuk fér egy kis kikapcsolódás. Többször jártunk már Lillafüreden, hiszen ez a hely az egyik kedvencem - meseszép és nagyon hangulatos! Készítettem pár fotót is - nem sokat, de azért az emlék miatt néhányat kattintgattam. :)


Séta a Palota szálló mögötti Függőkerthez és vízeséshez
 






Egész nap magunkkal kellett hurcolni ezt a mókás tigris léggömböt :)



Megpihentünk
(a fotón kisfiam, férjem és szüleim)



A kis szőke hercegemmel



 Függőkert



Palota szálló




A hercegem kérésére a kis vasúttal mentünk fel a hegyre



Nagyon tetszett neki a vonatozás 



Ezek pedig az itthoni megérkezés pillanatai kicsit fáradtan







Nagyon kellemes és kicsit fárasztó nap volt, szép emlék marad.

6 megjegyzés:

  1. A cukifaktor-mérő az utolsó képnél azt hiszem, kiakadna... annyira aranyos!!! Puszik, B.csek.

    VálaszTörlés
  2. Szép helyen jártatok, a képek alapján jól éreztétek magatokat, főleg a kis szőke kisfiad.

    VálaszTörlés
  3. A kis szőke hercegeden egyáltalán nem látszik a fáradtság:-)) Ő még biztos biciklizett a kirándulás után is! Kellemes kirándulás ilyen szép környezetben csakis jó lehetett!

    VálaszTörlés
  4. Fotóidat nézve én is nosztalgiáztam kicsit mert bár itt lakunk Miskolcon de jó régen voltam Lillafüreden!

    VálaszTörlés
  5. Csodaszép helyen jártatok :) A kisfiad pedig nagyon cuki :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép helyen jártatok, jót kirándulhattatok! Én csak egyszer voltam itt, már nagyon régen....
    Most hétvégén viszont mi is ezen a környéken jártunk, Szilvásváradon, 3 napra. A lányunktól kaptuk az üdülést, ajándékba. Majd előbb-utóbb felkerülnek a képek az "Észak-Magyarország" blogomra. A nem túl jó idő ellenére nagyon jól éreztük magunkat, és sok felé kirándultunk.

    VálaszTörlés