2015. május 25., hétfő

Egy Tisza-parti kisváros természetfotói - A hely, ahol élek

Egy Tisza-parti kisvárosban lakom és ma sétáltunk egy nagyot a város mellett lévő Tiszai-holtágon, illetve tanösvényen. Ami nem újdonság, mert évek óta szinte minden második nap kimegyünk oda, csak most kivételesen fényképezőgépet is vittem magammal és készítettem néhány csodás fotót. Nagyon szép ez a hely, csendes, nyugodt... a városka lakóinak ez a kedvenc helye, az itt élők szinte minden este és hétvégén itt sétálnak - úgy is mondhatjuk, hogy ez a mi sétányunk. A környék településeiről is rengetegen meglátogatják ezt a helyet télen-nyáron egyaránt, sőt, még sátraznak is. Hiszen lehet itt horgászni, sütni-főzni a szabadban, gyönyörködni a táj szépségében, állatvilágában, és télen még korcsolyázni is. Szeretem ezt a helyet!


Amikor nagyobb árvíz van, ezt a kis autós hidat ellepi a folyó...



A táj szépségébe belekerült a kempingezők egy része is :)




Ez már egy gyalogos híd, mely szintén a Tiszai-holtágon keresztül vezet a madárházhoz.

 

A kis szőke hercegem élvezi a sétát :)



Megkerülve a hidat másik oldalról fotózva a tájat



A távolban a kisvárosunk egyik templomtornya látszik



A vadkacsák és hattyúk itt mindig vidáman úszkálnak



Ezen a kis hídon átsétálva eljutunk az egyik madárházhoz, 
melynek teraszáról készítettem ezt a gyönyörű képet.



A városba vezető kis kanyargós út



Séta visszafelé a kis hídon



A városban most épül egy ökocentrum - ez a játszópark hozzá tartozik a holtág partján.



A kis szőke hercegemmel mostanában szinte minden nap ki kell jönnünk ide. :)







Ez pedig már a város közepén lévő park egy kis része

16 megjegyzés:

  1. Szia Gabriella.
    Nagyon szépek a képek,elárulod merre is van pontosan.köszönettel Eszter

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Eszter!
      A kisváros neve: Tiszalök.
      Köszönöm szépen, nagyon örülök, hogy tetszenek a fotók.
      Üdvözlettel:
      Gabriella

      Törlés
    2. :) Én rögtön megismertem a képek alapján. Egykoron Tiszavasváriban éltem... És sokszor láttam víz alatt azt a hidat... :)

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Ó, anyukám oda járt szakközépbe! És nem is messze van Tiszaladány, az én kedves kis falum.

      Törlés
  3. Szép helyen laktok, Gabriella!
    A kis szőke herceged pedig egy tünemény!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Roza - a kis szőke hercegem nevében is. :)

      Törlés
  4. Igazán idilli helyen laktok :) Én is álmodozom néha ilyesmiről, de sajnos még a munka miatt marad büdipest.

    VálaszTörlés
  5. Tényleg gyönyörű helyen laktok ! Érthető, h gyakran kihasználjátok ezt a remek séta/játék lehetőséget :)

    VálaszTörlés
  6. szia
    Nagyon szép tényleg, árad a nyugalom a képekből.
    Jó lenne ott lakni tényleg...

    VálaszTörlés
  7. Csodás helyen laktok ! Mosolygós szőke hercegeddel minél többet sétáljatok ebben a szép környezetben!

    VálaszTörlés
  8. Igazán hangulatos városkában laktok! A fotók pedig gyönyörűek! :)

    VálaszTörlés
  9. Gabicsek! Tiszalökből a vadregényes, hosszú töltésre emlékszem, amin sétálgattunk tizenéves korunkban és közben szétzabáltak minket a szúnyogok. A szót, amit akkor alkottunk, soha nem fogom elfelejteni. Mennyit nevettünk... emlékszel? Lehet, hogy most sokkal szebb lett a környék, szerintem akkor is szép volt. Milán vidám-cuki feje az priceless! :-)) Puszik, B.csek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hogyne emlékeznék Babicsek! Olyan jó volt, amikor egyszer-egyszer nálunk nyaraltál, szép emlék marad a tizenéves korból. :) Milyen rég volt... pedig úgy emlékszem rá, mintha még csak most lett volna. Azt a mókás szót én sem felejtem el soha - még a levelezéseinken is szerepelt mindig... :)
      Puszillak én is!

      Törlés