2015. március 4., szerda

Hát ennyi volt a földi lét...



„Hát ennyi volt a földi lét,
Vége és nincs tovább.
Már nem várnak bontatlan álmok,
Színes, szép csodák.

A hajnalok sem köszönnek,
Melegét nem hinti rád a nap,
S nekünk, kik itt vagyunk még,
Csak emléked, mi megmarad.

Hangod, mosolyod és minden
Apró kis mozdulat
Bennünk él, s mi féltve
Őrizzük arcodat."


A Testvérem emlékére szeretném közzétenni ezt a bejegyzést,
aki fél évig tartó súlyos betegség - harc után 
47 éves korában
2015. február 25. estéjén/éjjelén
örökre itt hagyott minket.

Kimondhatatlanul hiányzik...

30 megjegyzés:

  1. Őszinte, mély részvétemet küldöm Neked/Nektek a mérhetetlen fájdalomban!

    VálaszTörlés
  2. Kedves Gabriella! Rettenetesen sajnálom, szörnyű dolog, hogy valaki ilyen korán itt hagy mindent....
    Fogadd részvétemet, Te és családod is!

    VálaszTörlés
  3. Kedves Gabriella! Így ismeretlenül is nagyon sajnálom és sok erőt kívánok! Őszinte részvétem! Ildi

    VálaszTörlés
  4. Drága Gabika!

    Szomorúan olvastam a soraidat és nagyon-nagyon sajnálom, ami veled, veletek, a testvéreddel történt. Kívánok sok lelki erőt, hogy mielőbb enyhüljön a fájdalmatok és el tudjátok viselni a megváltoztathatatlant. A testvérednek pedig legyen békés az örök álma, az emlékeitekben mindig veletek marad. Szeretettel ölellek: Nea

    VálaszTörlés
  5. Sokat gondoltam rád az elmúlt időszakban, feltűnő volt a hiányod. :( Fogadd őszinte részvétem, mélyen együtt érzek az egész családdal. :(

    VálaszTörlés
  6. Gabika!

    Szomorúan olvastam a bejegyzésed. Tudtam, hogy testvéred beteg, de reméltem a gyógyulását. Nagyon sajnálom, hogy ilyen fiatalon köszönt el az élettől. Kívánom, hogy legyen erőd feldolgozni. Őszinte részvétem.

    VálaszTörlés
  7. Őszinte részvétem ismeretlenül is....

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szomorú! :( Fogadd részvétemet, légy erős!

    VálaszTörlés
  9. Drága Gabriella!
    Ismeretlenül is, de őszintén és mélységesen sajnálom, azt a veszteségedet, amit emberi szóval kifejezni sem lehet: elveszteni valakit, akit a szívünk nagyon szeretett. Kívánom teljes szívből, hogy lassan begyógyuljanak sebeid. Szeretettel és imádsággal. Melinda

    VálaszTörlés
  10. Sokat voltál/voltatok az eszembe az elmúlt hetekben, szomorúan olvasom soraid. Nagyon sajnálom, őszinte részvétem. Sok erőt és kitartást kívánok neked és az egész családnak!

    VálaszTörlés
  11. Gabikám őszinte részvétem neked és egész családodnak, nagyon nagy a veszteség, minden szeretett családtag pótolhatatlan, de az vigasztaljon valamennyire majd idővel, hogy a lelketekben továbbra is ott él, mert emlékeztek rá, és beszéltek róla.

    VálaszTörlés
  12. Kedves Gabriella!
    Őszinte részvétem, borzasztóan sajnálom ami Veletek történt.
    Emlékszem rá, mikor írtad, hogy a család a kórházat járja, mert beteg a Testvéred.
    Sok erőt kívánok Nektek!
    Ági

    VálaszTörlés
  13. Részvétem:( Neked pedig erőt és kitartást kívánok.

    VálaszTörlés
  14. Borzasztóan sajnálom! Fogadd őszinte részvétem! :(

    VálaszTörlés
  15. Őszinte résztvétem! Kitartást és sok erőt a továbbiakhoz!

    VálaszTörlés
  16. Kedves Gabi, nagyon sajnálom, fogadd őszinte részvétem! Sok erőt kívánok neked és az egész családnak!

    VálaszTörlés
  17. Kedves Gabika ! Ismeretlenül is fogadd őszinte részvétem ! Sok erőt kívánok az egész családnak !

    VálaszTörlés
  18. Kedves Gabriella! Fogadd őszinte együttérzésemet! Szívetekben örökké élni fog!

    VálaszTörlés
  19. Őszinte részvétem! Kívánok Nektek erőt és kitartást!

    VálaszTörlés
  20. Gabriella, fogadd őszinte együttérzésemet.

    VálaszTörlés
  21. Kedves Gabriella! Fogadd őszinte részvétem , kívánok az egész családnak sok erőt a fájdalom feldolgozásában!

    VálaszTörlés
  22. Jól esik, hogy ilyen sokan hiányoltatok, gondoltok rám és velem vagytok ebben a fájdalmas időszakban, köszönöm az együttérzést mindenkinek.
    A bátyám napról-napra jobban hiányzik, képtelenség feldolgozni, hogy nem látjuk többé, nem halljuk a hangját, nem beszélgethetünk vele. Minden másodpercben csak rá tudok gondolni - nem tudom, mikor fog ez az érzés picit enyhülni. Az elvesztésével teljesen másképp látom az életet...

    VálaszTörlés
  23. Szia
    Félelmetes amit írsz, annyira sajnálom...

    VálaszTörlés
  24. Őszinte részvétem! Nagyon sajnálom és átérzem a fájdalmad! Én egy pár napja veszítettem el az életem legfontosabb emberét, az Édesanyámat :( Azóta nem találom a helyem és semmi sem éltet...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon sajnálom - mivel hasonló helyzetben járok, teljesen együtt tudok érezni veled.

      Törlés