2015. február 22., vasárnap

A kis szőke hercegem középkori lovagként :)

A kis szőke hercegem imádja a hegyeket (akárcsak én), de még ettől is nagyobb rajongója a hegyek között található váraknak. Ezért ősszel elhatároztuk, hogy szép lassan - amikor lehetőségünk és időnk engedi - meglátogatjuk az összes várat kis hazánkban, ezzel is örömet szerezve a szőke hercegnek. Azóta már jártunk néhányban. A várak falain belül Milán mindig csodálkozva áll meg a lovagi ruhák mellett... Boldogkőváralján venni kellett neki egy nagyon szép kézzel faragott fa kardot és pajzsot is > innen jött az ötlet, hogy az idei ovis farsangi mulatságon Ő bizony középkori (keresztes) lovagnak öltözik fel. A ruháját én terveztem meg, melyet próbáltam egyszerűre varratni (semmi páncél és ilyesmi), hogy az előadás közben kényelmesen tudjon mozogni. 
Az Aranyalma Óvoda farsangi mulatsága 1 hete szombat délután került megrendezésre,  a gyerekek nagyon aranyos műsorral készültek. Az előadást az én kis büszkeségem nyitotta meg egy tüneményes kislánnyal. :) Milán a következő versikét adta elő:

Kezdődjék hát víg tánc, játék,
legyen móka, vigalom,
és hogy a közönség se unatkozzon,
én a karnevált megnyitom!


Majd a műsor különböző versekkel, mondókákkal, táncokkal, énekekkel folytatódott, közben meg kellett 'zabálni' ezt a sok kis apró csemetét, annyira 'cukik' voltak. :)




Igaz, milyen édesen táncolnak? :)


Majd a gyerekek egyenként kimentek a mikrofonhoz és mindenki elmondta a saját kis versét. Milán is lelkesen adta elő a versikéjét, mely így szólt:

Középkori lovag vagyok,
a jó célért harcba szállok.
Védelmezem a gyengéket,
pártolom, aki üldöznek.

Kardom erős, spanyol penge,
bent tartom a kardhüvelybe.
Ha szükséges, előrántom,
az életem nem sajnálom.
 


A gyerekek műsora után az óvónénik is 'beöltöztek' és előadtak egy mulatságos műsort, 
ezzel is megkoronázva a jó hangulatot. :)





 Az előadás végén az öltözőben a gyerekek tovább folytatták a mulatozást, annyira belejöttek.





A mulatság közben és után finom süteményeket is ehettünk -
én zserbóval és hófehérke süteményekkel készültem.


Kellemesen eltöltött szombat délután volt, szép emlék marad.


4 megjegyzés:

  1. Nem tudom, melyik tetszik jobban, az öltözőben lazuló gyerekek vagy a zserbó... szerintem Milán :-) puszik! B.csek!

    VálaszTörlés
  2. Csoda édesek a különböző jelmezekben ezek a pici gyerekek. Milánnak meg különösen jól állt a lovagi ruha. Nagyon csábítóak a sütemények is. Biztos, hogy feledhetetlen élmény marad, a gyerekek számára is.

    VálaszTörlés