2014. november 2., vasárnap

Életjel - ismét

2-3 hónapja nem vezetem a blogot, és lassan 1 hónapja a hozzá tartozó Facebook oldalt sem.  Emiatt az elmúlt napokban egyre több érdeklődő levelet kapok Tőletek kedves Olvasók, melyben kifejezitek aggodalmatokat, hová tűntem, és hogy mennyire hiányoltok. Annyira aranyos levelet írtok, hogy néha szinte még sírni is szoktam, amikor elolvasom. Közben pedig nagyon örülök ezeknek a levélkéknek, sok energiát adnak nekem, mert nem gondoltam, hogy ennyire feltűnik, hogy eltűntem egy ideje, és hiányolni fogtok. Köszönöm szépen.
Mivel régóta szinte napi kapcsolatban vagyunk/voltunk, úgy érzem illik írni Nektek néhány sort magamról, miért tűntem el ennyire egyik napról a másikra.

Már említettem, hogy a testvérem másfél hónapig a kórházban volt egy igen komoly betegség miatt, és a családommal napi szinten autóztunk a kórházba egy másik városba, emiatt itthon minden más háttérbe szorult, és a végén a rengeteg összegyűlt teendő miatt már kezdett összecsapni a hullám a fejem felett. A bátyám ebből a betegségből egész szépen felgyógyult  - bár még kell neki segíteni néhány dologban - emiatt 2 hétre hazaengedték a kórházból, hogy családi körben összeszedje magát egy kicsit  és erőt gyűjtsön a következő megpróbáltatáshoz. Holnap ugyanis ismét kórházba kell mennie (egyelőre 2 hónapra) egy másik nagyon komoly betegség miatt. Folytatódik minden tovább... a minden napos kórházi látogatások és ami ezzel jár. Nehéz időszak lesz... a bátyámnak is, a szüleimnek is, nekem és családomnak is, de túl leszünk rajta!
Az elmúlt hetekben picit minden téren kimerültem...  úgy éreztem, nem tudom olyan jókedvvel, szívvel-lélekkel vezetni a blogot és a hozzá tartozó facebook oldalt, mint ahogy eddig tettem, emiatt néhány hete úgy döntöttem, hogy kicsit félrevonulok. Nem tudom, meddig tart... de mivel Ti is hiányoztok nekem - hiszen a fb oldalon tényleg napi kapcsolatban voltunk, irkáltunk egymásnak, jókedvre derítettük egymást, vicces pillanatokat és sikerélményeket szereztünk egymásnak -, emiatt biztos jövök majd valamikor új receptekkel, mert úgy talán picit én is el tudom terelni az egyébként mostanában nagyon leterhelt, össze-vissza cikázó gondolataimat.
Addig is szeretettel látlak benneteket itt a blogon, nézelődjetek, válogassatok a receptek között... hátha találtok még olyan finomságot, amely megtetszik... süssetek-főzzetek! :)
...és mivel közeledik a karácsony, ha van kedvetek, nézelődjetek nyugodtan a bloghoz tartozó webáruházban is, hátha találtok valami szép vagy hasznos ajándékot a családtagoknak, rokonoknak, barátoknak. 

Köszönöm szépen kedves érdeklődéseteket. Amint lesz egy kis plusz energiám és pici időm, jövök.

27 megjegyzés:

  1. Bár nem írtam neked levelet de gondoltam hogy amit előzőleg is említettél ilyen gond van! Ez csak természetes ilyenkor hogy első a család és valóban megváltozik az otthoni teendőid sora is! Kívánok sok erőt a megpróbáltatásaidhoz és tesódnak mielőbbi teljes felgyógyulást. Családodnak szüleidnek pedig kitartást és bizakodást és csak arra gondolni hogy minden rendben lesz! Puszillak és várlak vissza!

    VálaszTörlés
  2. Kedves Gabicsek!!Csak sejteni tudom,miken mész most keresztül!!Erőt,hitet,kitartást kívánok!A bátyádnak mihamarabbi felépülést,gyógyulást!!Mi elleszünk valahogy,hál'Istennek van miből válogatni,csodás receptjeid vannak....de nagyon várunk vissza a blogvilágba!Én személy szerint gondolok majd rád/rátok gondolatban,imában!!Őszintén,szívből minden jót kívánok neked!Emese

    VálaszTörlés
  3. Szívből kívánok mielőbbi gyógyulást a testvérednek.

    VálaszTörlés
  4. Bármennyire is szeretjük a blogot, vannak tőle sokkal fontosabb dolgok. Kívánom, hogy minden rendben legyen és felgyógyuljon a testvéred. Az előttetek álló időszakra kívánok sok-sok erőt, kitartást, szeretetet az egész családodnak. :) És várunk majd vissza! :)

    VálaszTörlés
  5. Tesódnak mielőbbi gyógyulást ,Neked és a családnak sok erőt és kitartást kívánok.

    VálaszTörlés
  6. Sok erőt és kitartást, testvérednek és az egész családnak a mielőbbi gyógyuláshoz!

    VálaszTörlés
  7. Mielőbbi gyógyulást kívánok a testvérednek! Folyamatosan nézegetem a receptjeidet, a múlt héten elkészítettem a sajtos háromszöget, nagyon finom lett!

    VálaszTörlés
  8. Várunk vissza, kitartást nektek és sok erőt a bátyádnak

    VálaszTörlés
  9. Tényleg nagyon hiányzol,nagyon várlak vissza.Mielőbbi gyógyulást kívánok a bátyádnak.Neked és családodnak sok-sok erőt és kitartást hozzá.Mikor minden rendben lesz ,akkor újra várlak!!!!! SZIA GABRIELLA!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  10. Én tudtam, hogy sajnos el vagy foglalva, mert egyszer említetted, ezért nem írtam... Jobbulást kívánok a testvéreidnek, remélem hamar felépülnek. Neked kitartást és erőt a segítséghez. Puszillak Gabeszka.

    VálaszTörlés
  11. Sok-sok kitartást kívánok neked és a családodnak! Remélem minél hamarabb minden rendbejön. Átérzem, hogy sem időd sem energiád nincs a blogodra. A nyáron elveszítettem valakit aki nagyon közel állt hozzám. Még mindig nem fogtam fel és a blog írásához sincs ihletem sem, kedvem sem. Sütni-főzni sem nagyon szoktam. Kívánom, hogy a testvéred meggyógyuljon és visszatérhess a konyhádba ugyanolyan lelkesedéssel, ahogy azt korábban tetted.

    VálaszTörlés
  12. A testvérednek mielőbbi gyógyulást, a családnak és neked sok-sok erőt, kitartást és legfőképp szeretetet, ami mindenen átsegít. Persze várunk vissza szeretettel.

    VálaszTörlés
  13. Mielőbbi gyógyulást kívánok a bátyádnak és kitartást neki is és a családnak! Fő a pozitív gondolat! Minden rendben lesz! :) Hamarosan pedig újra szívvel-lélekkel tudsz mindenre újra koncentrálni :)

    VálaszTörlés
  14. Ilyenkor nincs semmi fontosabb, mint a szeretteink. Remélem hamarosan túl lesztek ezen a nehéz időszakon és jóra fordul minden. Sok erőt, még több hitet és kitartást kívánok!

    VálaszTörlés
  15. Sok erőt és kitartást kívánok a családodnak, testvérednek pedig mielőbbi teljes felépülést!

    VálaszTörlés
  16. Mielőbbi jobbulást kívánok a testvérednek, nektek pedig sok lelkierőt az elkövetkező hetekre!

    VálaszTörlés
  17. Sok erőt kívánok nektek és a testvérednek is ♥

    VálaszTörlés
  18. Szia, gyógyulást kívánok a testvérednek, az egész családnak egészséget, nincs is ennél fontosabb.
    Nagymamám mondta mindig, hogy kislányom, egészség legyen, a többi megoldódik. Milyen igaza volt.
    puszi Nektek

    VálaszTörlés
  19. A legeslegfontosabb a család, most ez a dolgod, jobbulást a bátyádnak és lehetőleg pihenj amennyit csak tudsz.
    /Mélyen együttérzek veled, nálunk is hasonló szituáció van már 5.-ik éve, a férjem a nagyon súlyos beteg, épp műtét előtt áll, gondolhatod én is hol vagyok lelkiekben, fizikailag, idegileg/

    VálaszTörlés
  20. Sajnálom, hogy ilyen nehéz időszakot kell megéljen a család, és hogy ilyen hosszú időn keresztül. Mielőbbi felépülést testvérednek! Erőt, kitartást és reményt az egész családnak!

    VálaszTörlés
  21. Kedves Gabriella ! Szívből kívánok mielőbbi javulást, gyógyulást. A családnak kitartást és sok energiát, mellyel támogatni tudjátok a bátyád!
    Köszönettel tartozom a sok finom receptért. A csokis csiga nagy kedvenc lett, a kislányom szülinapi partiján pedig a sós hot-dog aratott nagy sikert !

    VálaszTörlés
  22. Kedves Gabicsek! Tenyleg nagyon hianyoztal es recepteidet szivesen probalgattam mindig. Kivanom hogy testvered hamar felepuljon es jobbulast kivanok. Kivanok sok erot es egeszseget Neked hogy csaladoddal egyutt eros legyel ezeken a nehez napokon vagy heteken. Varunk vissza ujjult erovel. Agi Ausztraliabol

    VálaszTörlés
  23. De aranyosak vagytok!! Köszönöm szépen a jókívánságokat a családom nevében is.

    VálaszTörlés
  24. Minden jót kívánunk mindannyitoknak !!! Várunk vissza ! Üdv.Kati

    VálaszTörlés
  25. Sok egészséget kívánok a testvérednek nagyon hiányzol és a jó receptjeid,de tudom milyen fáradságos ha egy szerettünk beteg ,és minden erőnket neki adjuk. Puszi,és jó egészséget nektek

    VálaszTörlés
  26. Gabriella! A Jó Istenke segítse meg a testvéred , mielőbbi gyógyulást kívánok így ismeretlenül is . Jó olvasni,hogy milyen jó testvérek vagytok :)
    Szeretettel : Judit

    VálaszTörlés