2013. május 13., hétfő

In memoriam

Most kivételesen nem receptet szeretnék írni - pedig van egy jó pár lementve a gépemen, melyek hetek/napok óta arra várnak, hogy idekerüljenek és előbb-utóbb biztos itt lesznek... De mivel ez egy blog, és tulajdonképpen a családomnak (is) készítem és vezetem emlékként, mindenképpen szeretném megírni ezt a bejegyzést.

Az imádott 9 éves óriási leonberger kutyusunk 3 éve betegeskedett, de eddig néhány hét alatt mindig ki tudtuk gyógyíttatni: vittük állatkórházba - ami a hatalmas termete miatt nem volt egyszerű dolog, de valahogy mindig "bepréseltük" az autóba, vagy kijött hozzá az orvosa, és meggyógyította. Ezáltal néhány hét után mindig "visszakaptuk" a  vidám, nagy bohóc kutyusunkat, akivel jókat lehetett hemperegni a fűben, szaladgálni az udvaron, aki mindig kikövetelte magának a simogatást, aki még 9 éves kora ellenére is mindig vidáman ugrált a hátunkon (Mi pedig összerogytunk a 80 kg-os súlya alatt), és aki mindig olyan komolyan meghallgatott minket, amikor beszéltünk hozzá. 
Pár hete ismét beteg lett, és hiába próbáltunk újra megtenni mindent, most nem sikerült. Két napja nincs többé Chesterünk! A családom nagyon szomorú, hiányzik a bohókás, hatalmas Chester, annyira üres nélküle az udvar. :((( A kisfiamnak is nagyon hiányzik, pont most ért abba a korba, amikor már sokat tudott játszani a kutyussal - nehéz elfogadnia, hogy Chester már nincs, hogy soha nem fogja már várni az udvaron. :(

A leonbergi a világ egyik legjobb fajta kutyája: óriási testével és erejével soha nem él vissza a családjával szemben, nagyon megbízható. Imádja a gyerekeket - kisgyermekes családoknak kifejezetten ajánlott ilyen kutyát tartani -, nagyon nyugodt és jámbor, rendkívül okos, figyelmes és szófogadó. A Mi Chesterünk is ilyen volt. Volt... annyira fájdalmas múlt időben beszélni, írni róla.


Chester


Chester és Milán 2011.


Egy nehéz vizsgaidőszak után fáradtan Chesterrel
2008.


15 megjegyzés:

  1. Gabikám, végtelenül sajnálom, el tudom képzelni, hogy most mit érzel. Én is átéltem néhányszor. Gyönyörű, okos kutyus (volt), vigasztaljon, hogy a legjobb élete volt nálatok. Semmi sem pótolja őt, de idővel biztosan lesz egy másik kutyusotok. Nyugodjon békében a drága nagy lelke!

    VálaszTörlés
  2. Őszinte részvétem, Gabi. Átérzem a fájdalmad, tudom, milyen elveszíteni egy négylábú barátot.

    VálaszTörlés
  3. Gabriella, nagyon sajnálom! Tudom, hogy egy kutyus is milyen közel tud kerülni az emberhez, s milyen fájdalmas az elvesztése.

    VálaszTörlés
  4. nyugodjon békében Eme remek kutyus. Az én cicám 5 éve elment meghalni, sajnos már nem laktam otthon, de 15 éves volt. Szóval tudom, mit jelent ennyi időt együtt tölteni egy házi kedvenccel.

    VálaszTörlés
  5. Gyönyörű barát volt... Átérzem a fájdalmad.

    VálaszTörlés
  6. Gabi,őszintén sajnálom. Nagyon nehéz elveszíteni a kedvencünket.

    VálaszTörlés
  7. Ó, egy kutyust már én is elvesztettem, átérzem.:(

    VálaszTörlés
  8. Fájdalmas ilyen posztot olvasni...Nagyon sajnálom a kutyust, nagyon szép állat volt. Annyira az emberhez vannak nőve, hogy néha jobban fáj az elvesztésük, mint egy közömbös emberé...Sőt. Mi is átéltünk ilyet tavaly, amikor a nagy kutyánk Zeusz felkötötte magát a kerítésre... Szörnyű volt. Megértem a fájdalmat és kívánok Nektek szeretetteljes emlékezést.

    VálaszTörlés
  9. Kedves Gabi ! Sokat járok Hozzád olvasgatni, kommentelni annál kevesebbet, de ezt most nem lehet szó (írás) nélkül hagyni! - nem csak szó és írás, de könnyek nélkül sem. Mélyen együttérzek Veletek. Nagy fájdalom elveszíteni egy ekkora kedves négylábút, hiszen látszik a fotókon, hogy mekkora a kölcsönös szeretet.
    Kívánom, hogy nagyon sokáig ne felejtsétek el, emlékezzetek rá, s majd egyszer - de ne olyan soká - legyen egy utódja, márcsak a kisfiadért is.
    Tapasztalataimat írtam le arról az érzésről, amikor elvesztünk egy igaz, őszinte barátot. Ezzel az érzéssel sajnos már mi is szembesültünk.
    Őszinte részvétem az egész családnak.

    VálaszTörlés
  10. Kedves Gabi! Úgy érzem szép sorokat írtam le, hagytam itt, emlékezve Chesterre. Mire elküldtem, el is vesztek a sorok. Most lerövidítve, kívánok megnyugvást a Családnak és mély együttérzésem fogadjátok. Ne felejtsétek el Őt soha, de legyen egy másik kutyusotok, már csak azért is, hogy a szeretetet tovább tudjátok vinni, s a kisfiad se szenvedjen Chester elvesztése miatt.
    Saját tapasztalatunkból merítve átérzem ezt a fájdalmat.

    VálaszTörlés
  11. Gyönyörű volt ez a kutya! Sajnálom Gabriella!
    Mivel finom, egészséges recepteket hozol, legyél Te is tagja az egészséges mozgalomnak. Nézz be hozzám légyszi!

    VálaszTörlés
  12. Nagyon sajnálom, sajnos át tudom érezni a fájdalmad! Őszinte részvétem Chester miatt!

    VálaszTörlés
  13. Nagyon sajnálom hogy ilyen bánat ért benneteket ! Hiányát biztos hogy sokáig érezni fogjátok elfelejteni soha!

    VálaszTörlés
  14. Nehezen is de meghoztad a döntést, biztosan óriási bánat van most bennetek... Emlékezzetek a szép dolgokra, beszélgessetek róla sokat és idővel talán könnyebb lesz. Ilyen hosszú időt együtt tölteni nem kevés, olyan mint egy családtag akitől nehéz búcsút venni. Együtt érzek veletek...

    VálaszTörlés