2013. április 17., szerda

Ajándék Gionettától :)

Gionettának februárban volt 1 éves a blogja. Mivel Ő az egyik kedvenc bloggerinám, így természetesen - ha kicsit késve is - benéztem hozzá, hogy gratuláljak neki ez alkalomból. Bevallom, nem is sejtettem, hogy ezzel a megjegyzésemmel bekerültem egy játékba, melyben a szerencse mellém állt, hiszen pár nap múlva kaptam Tőle egy értesítést, miszerint nyertem egy mágneses vágódeszkát sajtszettel. Mondanom sem kell, hogy nagyon örültem neki - épp venni akartam egy új vágódeszkát, mert a régiek már kicsit kopottak. :)) 
Mivel Ők Németországban laknak, a húsvéti Magyarországra látogatásuk során postázta el nekem a csomagot, melyet a napokban megkaptam. Köszönöm szépen kedves Gionetta, azóta már használtam is... ;-) Sokszor eszembe jutsz róla. :) Ölellek, és ezúton is kívánok Neked kellemes, sikeres blogolást, valamint jó sütést-főzést a családod részére és a Mi örömünkre!




Ajándékom Gionettától: vágódeszka sajtszettel


11 megjegyzés:

  1. Gratulálok nagyon szép és hasznos ajándékot kaptál!

    VálaszTörlés
  2. Ez igen, lehet rajta darabolni, szeletelni, nagyon klassz:-))))

    VálaszTörlés
  3. Örülök, hogy épségben megérkezett az ajándék. Ráadásul tetszik is! Használd egészséggel! S még hogy kedvenc vagyok! Teljesen ellágyultam! Köszönöm szépen! :-))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Gionetta. :)
      Miért olyan hihetetlen, hogy a kedvenceim közé tartozol? Szeretem a humorodat, mindig jókedvű vagy és laza - ez szimpatikus számomra. :) Maradj mindig ilyen! :)

      Törlés
    2. Ja, és Mi földrajztanárok tartsunk össze! ;-))

      Törlés
    3. Köszönöm Gabriella! És igen, tartsunk össze, mi földrajztanárok! :-)) Ölellek!

      Törlés
  4. Gratulálok, valóban szép és hasznos ajándék! :)

    VálaszTörlés
  5. Gratulálok a gyönyörű ajándékhoz :)!!

    VálaszTörlés
  6. Gratulálok, nagyon szuper, komoly ajándék :)

    VálaszTörlés
  7. Igaz, Nektek is tetszik? Valóban klassz ajándék, és hasznos is! :) Köszönöm szépen, hogy benéztetek hozzám.

    VálaszTörlés