2013. március 26., kedd

KIFŐZTÜK - Az áprilisi számnak vendég szereplője vagyok :))

Megjelent a Kifőztük áprilisi száma, melynek vendég szereplője lehettem. Ezúton is köszönöm szépen a Kifőztük csapatának, hogy gondoltak rám. :) 

Öt új recepttel szerepelek az újságban:
Gyors, olasz zöldségleves
Sajtos-tojásos szendvics
Érsek szelet
Rozslapocskák
Almás-diós kalácskoszorú

Ebben a márciusi hideg, havas, télies napon üljetek le nyugodtan a kényelmes kanapéra egy bögre kávé vagy tea kíséretében és olvasgassatok, tervezzétek a húsvéti menüt... :)
  



Aki még nem ismerné az újságot, megemlítem, hogy ide, majd a Kifőztük oldalán lévő újság képre kattintva le tudjátok tölteni ingyen. Most a húsvéti (április számnál) regisztráció sem szükséges hozzá. A következő (májusi) számot viszont majd regisztráció után tudjátok letölteni.  


 Jó sütést-főzést! :)

20 megjegyzés:

  1. Néked int a hóvirág,
    s barka bontja bársonyát.
    Itt a tavasz: kikelet,
    s a húsvét is közeleg.
    Békés, csendes, boldog ünnepet kívánok!
    És gratulálok az újsághoz!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Zsuzsa, de aranyos ez a versike, köszönöm szépen! :)

      Törlés
  2. Gratulálok, megyek is gyorsan, letöltöm az újságot! :)

    VálaszTörlés
  3. Azta, gratulálok! nem semmi vagy :)

    VálaszTörlés
  4. Gratulálok, mindenképpen megnézem a magazint, főleg, mert még mindig nem döntöttem a húsvéti menüt illetően:)

    VálaszTörlés
  5. Gratulálok! Még soha nem töltöttem le az újságot, de majd most!

    VálaszTörlés
  6. Gratulálok! Megjelenni valahol, mindig jó érzés! :o)

    VálaszTörlés
  7. Jaj Gabi én lemaradtam erről, fogadd őszinte gratulációmat!!! :)
    Megnéztem a magazinban is, nagyon finomakat készítettél! :)

    VálaszTörlés