2012. január 4., szerda

PILLANATKÉPEK MILÁN KARÁCSONYÁRÓL :o)

Milán igazából még csak ezen a Karácsonyon kezdte felfogni az ünnep lényegét, hiszen még csak 2 éves. Viszont nagyon élvezte ezeket a napokat, főleg azt, hogy tulajdonképpen nálunk most róla szólt az egész ünnep! :) Pár fotó Milán Karácsonyáról... (nem mindegyik fotó sikerült jól, hiszen Milán egyfolytában megy és megy, szinte soha meg nem áll > nincs idő a beállításra a tökéletes fotó kedvéért :))           

Várja a Jézuskát... :)

Karácsonyfánk és Milán ajándékai
(Amíg Milán a szobában várakozik, addig a Jézuska a fa alá
tette az ajándékokat... :))

Szenteste, ajándékok, Milán... :)


Karácsony 1. napja
Várja a diós kalácsot... :)


Milán Mikulás :o)

Mindig nagy munkában van... :-)


Szökésben... :)

Itt már a Szilveszterre készül, 
feldíszítette szerpentinnel Anya szobakerékpárját... :))
(a háttérben)

17 megjegyzés:

  1. Aranyos a kis szőkeség, mint egy kis angyalka! Látom nálatok is verda a sláger az unokám szintén 2 éves múlt szeptemberben de mindene az autó. Aranyos abba a télapós sapkában is! Nagyon jó lett a blogod új ruhája!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tündéri ez a pici szöszi Milán:) Az enyéim már nagyok, de még mindig olyan izgalommal várják a karácsonyt:)

    VálaszTörlés
  3. Éva: Köszönöm a dicséretet a blogom nevében. :-))
    Igen, Milánnak is verdák minden mennyiségben > nyáron már a kis pancsoló medencéje is verdás volt, nemrég kapott egy puzzle-s játszószőnyeget, persze az is verdás, és nem fogod elhinni, de ősszel még a gumicsizmája is verdás volt. :)))

    Köszönöm Trollanyu Milán nevében is. Szerintem jó az, ha a gyerekek még nagyobb korukban is izgalommal várják a Karácsonyt. Tulajdonképpen még Én is izgalommal várom... annyira szeretem ezt az ünnepet, csak kár, hogy mindig olyan hamar eltelik. Milánnak pedig még csak most kezdődik ezeknek az ünnepeknek a varázsa > jövőre már levelet is fog íratni velem a Mikulásnak és Jézuskának... :)

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű a kisfiad, az enyém is ilyen szöszke kisfiú volt, mostmár az apja feje fölé nőtt és nem szőke, hanem sötétbarna (nincs is szőke a családban??!) Még a póstás sem szőke?!
    A karácsonyt azért még izgalommal várják nálunk is.

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm Kolozsgabi Milán nevében! Szerencsére Én is szőke vagyok, így a magyarázkodással nincs gondom... :-) Én is ennyire szőke voltam gyerekkoromban (Milán szinte a gyermeki hasonmásom, annyira hasonlít rám). :) De a későbbiekben szerintem nem lesz ennyire szőke...

    VálaszTörlés
  6. Ennivaló a Kisfiad:-)
    Meg a süteményeid is. A tegnap, éjfél körül bóklásztam Nálad, Mesitől jutottam el hozzád. Gondoltam, visszatérek, de megelőztél:-)

    VálaszTörlés
  7. Gyönyörű kisfiú:) Nekem a fiúk a "gyengéim":) Két fiam van, és az unokáim is fiúk:) A nagyfiam volt ilyen szöszke:)

    VálaszTörlés
  8. Aranyos kisfiatok van, látszik, hogy nagyon élvezte az ünnepeket:)

    VálaszTörlés
  9. Gerdi, Roza, Kati: Köszönöm szépen, kedvesek vagytok! :))

    VálaszTörlés
  10. Gyönyörű ez a kiskrapek! A fátok is nagyon szép, látom a szobabicó is kapott egy kis díszítést! Lassan le lehet porolni és rápattanni. :DD Én Annáról nem tudok egy épkézláb fotót készíteni, pedig már mindjárt 3 éves, de mindig pofákat vág. :D Esztim nagyon fotogén volt és bájosan mosolygott, ha kattogott a gép. Manapság már utálja, ha rászegezem a gépet! :)))

    VálaszTörlés
  11. Köszönöm Barbi! Igen, jól látod, az elmúlt napokban a szobabicaj csak díszítés alapjaként szolgált Milánnak, de tényleg itt az ideje, hogy felvegye a munkát velem. :) Az ünnepek alatt híztam 1,5-2 kilót + egyébként is szerettem volna leadni még 3-at, hogy jól érezzem magam a bőrömben. :) De mostanában sem időm, sem energiám nem volt kerékpározni... Viszont rá kell szánnom magam, mert ha sokáig kihúzom magam alóla, akkor a végén nem "csak" 3-4 kilót kellesz leadnom, hanem 20-at! :)))
    Nekem Anna leányzód nagyon tetszik, olyan aranyos kis pofija van. Eszter pedig már biztos igazi kamaszkorban van, talán emiatt nem szereti a fényképezést > pár év múlva ez tuti nem így lesz! :)))

    VálaszTörlés
  12. Nagyon édes szöszi Kisfiad van :)!

    VálaszTörlés
  13. Nagyon aranyos a kisfiad büszke lehetsz rá!

    VálaszTörlés
  14. María, Mónika, Gesztenye: Köszönöm szépen! Tényleg büszke vagyok Milánra! Nagyon!! :)))

    VálaszTörlés
  15. Imádnivaló! Nagyon büszke lehetsz! :)

    VálaszTörlés