2012. január 20., péntek

Első díjaim :)

Tegnap Barbitól kaptam egy díjat. Ma ugyanazt a díjat megkaptam Mritatól és Mesitől...  Ugyanaz a díj 3 blogtársamtól, 3 különböző időben. :) Köszönöm szépen. 
(azért ha valaki le tudja fordítani, igazán megírhatná egy megjegyzésben:))


 Tovább kellene adnom 4 társamnak, de remélem senki nem haragszik meg azért, ha Én ezt most inkább mindenkinek küldöm. Nem régóta vagyok itt, és akikhez azóta gyakran benézegetek, azok közül mindenki szimpatikus, nem tudok választani.

A díj átvétele után írnom kell magamról 3 dolgot... (ez sem egyszerű, mert az embernek millió tulajdonsága van, millió dolog történik vele, millió dolgot szeret vagy nem szeret... és attól függően ír 3 dolgot magáról, hogy jelen pillanatban komolyan vagy humorosan fogja fel ezt az egészet). :-))
Az első dolog mindenképpen a legfontosabb lesz számomra, a másik kettő pedig... ami épp eszembe jut:
1. A családom a mindenem! 
2. Túl őszinte ember vagyok (ez sem jó minden esetben).
3. Jelenleg nagyon szomorú hangulatban vagyok, mert beteg a 8 éves leonberger kutyám, akit nagyon szeretek (családtagnak számít nálunk). 

Köszönöm szépen a díjakat!


Ui.: Utólag még Martinellitől is megkaptam ezt a díjat... köszi Neked is! :o))


10 megjegyzés:

  1. Nézz be hozzám, meglepi vár rád.
    http://gasztro-szepseg-es-sokmas.blogspot.com/2012/01/dijat-kaptam.html

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok az első díjakhoz:)

    VálaszTörlés
  3. Gratula Gabicsek! És remélem Chesu meggyógyul! B.csek

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kösz' B.csek! Én is abban reménykedem, hogy Ches meggyógyul, nagyon rossz látni, ahogy ez a 90 kg-os gyönyörű kutya csak fekszik és fekszik, pedig mindig olyan szeleburdi, futkározós, vidám szokott lenni... :(

      Törlés
  4. A díjak jelentését Tea megfejtette nézd meg nála, egy kis vidámság a szomorú napjaidban!! :DD
    http://teakert.blogspot.com/
    Örülök, hogy én is az első díjadók között vagyok! :)
    A kutyusodnak pedig jobbulást!!!

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm szépen Barbi (a kutyusom nevében is)!
    Teához már tegnap bekukkantottam > mindig jól szórakozom a bejegyzésein... :)

    VálaszTörlés