2011. november 11., péntek

Konyhám

Íme a konyhám, ahol szívesen töltöm az időmet.  Szeretem a ház ezen helyiségét, mert tágas, a teraszajtónak köszönhetően világos, és itt minden a "kezemre esik". Jelenleg a kisfiammal uraljuk ezt a terepet, Ő ugyanis minden konyhai tevékenységben szeret segíteni - na jó, inkább picit hátráltatni. :) Imád a sütemények tésztáival gyurmázni, "tisztítani" a krémes edényeket :)), valamint ha nélküle pakolom ki a mosogatógépből az elmosott tányérokat, poharakat, akkor komoly sértődést "produkál" - ez ugyanis az Ő "feladata".


2008.


 2009.


2011.







Bízom benne, hogy találtok olyan finomságot a konyhámban, amit szívesen elkészítettek, és talán még kedvenceitek is lesznek... :)


Kellemes időtöltést, jó sütést-főzést kívánok!


25 megjegyzés:

  1. Kedves Gabriella, a te konyhád, sem semmi! Gyönyörűek bútorok és praktikusan meg van tervezve! Irigyellek a "munkamegosztás" miatt, én is szívesebben sütnék csak! :))
    Ismerős a hátráltatós dolog, nálam a nagylány 13, a pici 3 lesz januárban. Most már egyre több időm lesz, ahogy nő a picur! Szeretem a részletes recepteket, a fél csésze stb. megnevezéseket mint mennyiségeket ki nem állhatom! :D Remélem annyi örömöt találsz a blog vezetésében is mint a főzésben. Meglátod sok új virtuális barátra fogsz szert tenni! További jó sütögetést! :)

    VálaszTörlés
  2. Kedves Gabriella! Előttem Barbi, már mindent elmondott. :)))
    Gyönyörű a konyhád! Öröm lehet benne ténykedni. :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon praktikus és szép a konyhád.A kisfiad meg nagyon édes kispasi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen Ani, kedves vagy! (a kisfiamnak is átadom a bókot:))

      Törlés
  4. Gabriella,nagyon szép a konyhád,édes a kisfiad!És jó a blogod!Szívesen jövök ide is!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen!! Nagyon kedves vagy. Én pedig szeretettel várlak mindig! :)

      Törlés
  5. Nagyon frappánsan van 'felosztva' a konyha-és nem mellesleg irigylem a rendet is-az enyémben mindig valami éppen 'folyamatban' van :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen kedves Zsuzsa - örülök, hogy tetszik. :)

      Törlés
  6. Kedves Gabriella! Sajnálattal vettem tudomásul, gyönyörű konyhád nézegetése közben, hogy én még nem vagyok a követőid között!!! Nagy hiba! Pedig már jártam nálad, és a konyhádra is emlékszem. Na de semmi nem késő. Tündéri a kisfiad, és szuper anya- és háziasszony vagy. Csak gratulálni tudok!!!:))Tücsi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen Tücsi ezeket a kedves szavakat, nagyon jó érzés volt olvasni!! :)

      Törlés
    2. Ja, és nagyon örülök, hogy végül is csatlakoztál a blogom követői közé... Jobb később, mint soha. :))) Megtisztelsz a jelenléteddel! Köszönöm. :)

      Törlés
  7. Ebben a konyhában öröm lehet ténykedni .Kívánok még sok finom alkotást,

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szép, tágas, világos, jól felszerelt konyhád van. Hát mit ne mondjak, én is el tudnám képzelni, de sajna én bérházban lakok, és itt elég kicsik a konyhák.
    Nagyon sok szép, guszta sütemény kép van fönt, tényleg szép az oldalad, tele sok jó recepttel.
    Véletlenül találtam Rád, de azt hiszem vissza fogok járni , minden esetre elmentem az oldalt és feliratkozok.
    Nagyon szép a kisfiad:)))
    További sok sikert kivánok!!! Sok jó süti elkészitését:)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Clarisa!

      Köszönöm szépen - a kisfiam nevében is - nagyon kedves vagy. Örülök, hogy tetszik a konyhám, a receptjeim és a fotók. Szeretettel üdvözöllek az olvasóim körében! :)) Gyere bátran bármikor, szívesen látlak. Ha elkészítesz valamit, örömmel veszem, ha megírod, hogy ízlett - persze, csak ha van kedved.
      Jó sütést kívánok Neked!

      Üdvözlettel:
      Gabriella

      Törlés
  9. Kedves Gabriella!!!

    Köszönöm a sok jó tuti receptet, veled mindig valami jó sül ki a konyhámban:)Szép a konyhád, a kisfiad egy tünemény, s kívánok még sok sok örömteli percet a sütögetésben:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Réku!
      De aranyos vagy, köszönöm szépen - a kisfiam nevében is. :)
      Jó sütést kívánok én is Neked!
      Üdv.:
      Gabriella

      Törlés
  10. Kedves Gabriella! Az nlc-n keresgéltem pogács receptet, és az egyik hozzászóló "idevezényelt". Szóval először járok itt. Nagyon megtetszettek a receptjeid! Egy párat ki is fogok próbálni. Azt hiszem, pogácsával kezdem. Majd jelentkezem az eredménnyel! Helyes a kisfiad! Nekem két kis unokám van, Ádám két és fél éves, Ákos pedig hét hónapos. Ja, és szép a konyhád:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen - a kisfiam nevében is, örömmel olvastam a sorait. :) Örülök annak is, hogy rám talált, érdemes nézelődni, biztos talál sok olyan finomságot, melyek elnyerik az Ön és a család/unokák ízlését. :) Ha pogácsával szeretne kezdeni, akkor a pehelykönnyű burgonyás pogácsát és az aranyló füstölt sajtos pogácsát különösen ajánlom, mert nagyon finomak, puhák - a blogon nagyon népszerűek, ráadásul e két pogácsa az én családom kedvence is. :)
      Jó sütést kívánok, és gratulálok az unokákhoz!
      Üdvözlettel:
      Gabriella

      Törlés

  11. Én a konyhabútort csodáltam meg, miközben épp az előbb gyúrtam be a kakaós csiga recepted alapján a du.-i édességet.
    A konyhaszekrény készítője, vagy vásárlási lehetősége felől szeretnék érdeklődni, mert én is pont ilyet szeretnék, már meglehetősen régóta. Csak félek, hogy nem csinálják meg pont olyanra, mint amilyet én szeretnék, és a színe meg különösen fontos számomra. Köszönettel várom válaszod: Ildikó

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Ildikó!
      Nagyon örülök, hogy tetszik a konyhám, köszönöm szépen.
      A konyhabútorom neve: Róma, a színe: calvados. Nem tudom, merre laksz, Nekem Nyíregyházán készítették a bútort. Esetleg a neten (google) beütheted a konyhabútor nevét, színét... talán kidob több várost is, ahol készítenek ilyen bútort.
      Egyébként szerintem elkészítik olyanra, amilyenre Te eltervezed.
      Üdv.:
      Gabriella

      Törlés
  12. A konyhád szép,a kisfiad szép.A receptjeid nagggggyon tutik :) téged nem ismerlek,de így is imádlak <3 :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én pedig teljesen elpirultam... :) Nagyon aranyos vagy, köszönöm szépen!! :)

      Törlés